PARDUS 17.1 ÇIKTI !!! ANADOLU PARSI - KÜKREYEN DEV :)







Yaklaşık 10 senedir takip ediyorum . 2007 -2008 sürümlerini çok kullanmıştım. O zamanlardan hatıra cd lerim halen duruyor. Çalışan - Kurulan :D Ayrıca pardusarm.com yi de takip ediyorum . raspberry projelerinde kullanılması için tavsiyelerde de bulunuyorum. 18 mart dan sonra yeni bir sürüm bekliyordum geçen 18 martta çıkmadı. Bu pardus 17 ile birlikte 29 ekim de çıkabilir diye düşünüyordum. Bekleyeceğiz bakalım ama güzel görünüyor. Beklediğimize değecektir.








Pardus 17 Deepin Masaüstü Ortamını (DDE)Yİ DENEMELİSİNİZ:)


Pardusun ilk çıktığı zamanlardan anılarım aklıma geldi ; windowstaki exe dosylarını pardus ile uyumlu hale getirmeye çalışıyordum :) PİSİ o zamanlar paket yöneticisiydi :) 

Turkcell Yaani de nazar boncuğunu görünce de knazar - pardus nazar boncuğu aklıma gelmişti :D 

Bu arada Kaptan masaüstü adamını üzmeyelim ;) DDE ye sahip çıkalım :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TEAM WİN RECOVERY PROJECT (TWRP) GELİŞMİŞ RECOVERY !!! ve ROOT YAPMA